Student Social Affairs | University of Gdańsk

Student Social Affairs

Administration building
Bażyńskiego 1a
pok. 110 – 113
80-309 Gdańsk
Opening hours:

poniedziałek - piątek: godz. 7:00 - 15:00, godziny przyjęć studentów od 10:00 do 14:00

UG Student Dormitories

Student Dormitories Gdańsk

Dormitory No. 6

Dormitory No. 6
Podwale Przedmiejskie 20
80-824 Gdańsk
Phone: +48 58 523 62 99
E-mail: ds6@ug.edu.pl

Dormitory no. 11

Dormitory No. 11
Chodkiewicza 14
80-506 Gdańsk
Phone: +48 58 523 38 83, +48 58 523 38 00
E-mail: ds11@ug.edu.pl

Student Dormitories Oliwa

Dormitory No. 3

Dormitory No. 3
ul Polanki 65
80-306 Gdańsk
Phone: +48 58 523 26 02
E-mail: ds3@ug.edu.pl

Dormitory No. 4

Dormitory No. 4
Polanki 66
80-306 Gdańsk
Phone: +48 58 523 26 12
E-mail: ds4@ug.edu.pl

Dormitory no. 5

Dormitory No. 5
Polanki 64
80-306 Gdańsk
Phone: +48 58 523 26 22
E-mail: ds5@ug.edu.pl

Dormitory no.10

Dormitory No. 10
Macierzy Szkolnej 4
80-308 Gdańsk
Phone: +48 58 523 26 72
E-mail: ds10@ug.edu.pl

Student Dormitories Sopot

Dormitory no. 7

Dormitory No. 7
Armii Krajowej 111
81-824 Sopot
Phone: +48 58 523 17 00
E-mail: ds7@ug.edu.pl

Dormitory no. 8

Dormitory No. 8
1 Maja 12
80-828 Sopot
Phone: +48 58 523 11 92, +48 58 523 11 94
E-mail: ds8@ug.edu.pl

Dormitory no. 9

Dormitory No. 9
Bitwy pod Płowcami 64
81-731 Sopot
Phone: +48 58 551 20 68
E-mail: ds9@ug.edu.pl

Student Recreation Facilities

Students' Social Base
Wiejska 20
84-150 Hel
Phone: +48 58 675 08 36
Symbol: 
A820

Head

Deputy Head

Specjaliści Kierujący Zespołem Domów Studenckich Gdańsk

p.o. Specjalisty kierującego zespołem

Pracownicy

Zadania

  1. Prowadzi sprawy związane z gospodarowaniem funduszem pomocy materialnej dla studentów i doktorantów, w szczególności opracowuje preliminarze przychodów i wydatków z funduszu pomocy materialnej dla studentów i doktorantów w uzgodnieniu z samorządem studenckim i doktorantami.
  2. Koordynuje sprawy związane ze stypendiami i nagrodami, w tym Rektora, dla studentów oraz monitoruje wykorzystanie na nie środków finansowych.
  3. Koordynuje sprawy związane ze stypendiami socjalnymi, specjalnymi dla osób niepełnosprawnych i zapomogami dot. doktorantów oraz we współpracy z Działem Kształcenia monitoruje wykorzystanie na nie środków finansowych.
  4. Prowadzi działalność w zakresie spraw socjalnych, bytowych i mieszkaniowych studentów i doktorantów, koordynuje sprawy związane z przyznawaniem im pomocy materialnej, kwaterowaniem w domach studenckich, prowadzi naliczanie bieżących należności i kontroluje ich wpłaty.
  5. Rozlicza koszty związane z eksploatacją domów studenckich.
  6. Współpracuje z Centrum Inwestycji i Remontów w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów bazy lokalowej dla studentów.
  7. Współpracuje z Działem Zamówień Publicznych w zakresie zakupów ze środków funduszu pomocy materialnej oraz przygotowuje materiały do przetargów.
  8. Prowadzi ubezpieczenia zdrowotne studentów po 26 roku życia oraz doktorantów.
  9. Sprawdza prawidłowość sporządzania sprawozdań miesięcznych z działalności domów studenckich.
  10. Prowadzi, koordynuje i nadzoruje "Akcję Lato" w domach studenckich.
  11. Sporządza zestawienie zbiorcze opłat: miejscowej i uzdrowiskowej oraz rozlicza je z miejscowymi jednostkami samorządu terytorialnego.
  12. Przygotowuje projekty umów i realizuje umowy dotyczące krótkoterminowego wynajmu pomieszczeń (sale) i powierzchni przeznaczonych na akcje promocyjne, i informacyjne.
  13. Działowi Studenckich Spraw Socjalnych podlegają Zespoły Domów Studenckich.
  14. Administracja Zespołu Domów Studenckich:
  1. Organizuje, kontroluje i koordynuje pracę w obiektach wchodzących w skład zespołu.
  2. Odpowiada za należyte zabezpieczenie mienia Uczelni oraz zorganizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z ochroną mienia.
  3. Utrzymuje w należytym stanie administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni.
  4. Ustala odpowiedzialność za sprzęt administracyjny i sprawuje nadzór nad racjonalną gospodarką tym sprzętem.
  5. Ustala zakresy obowiązków pracowników obsługi, wyznacza rejony sprzątania oraz normy zużycia środków czystości i innych materiałów wykorzystywanych przy eksploatacji budynków.
  6. Współpracuje ze Stanowiskiem ds. Ochrony Przeciwpożarowej w zakresie wyposażania obiektów w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze.
  7. Zapewnia właściwe warunki bhp w administrowanych obiektach.
  8. Współpracuje w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych.
  9. Rozlicza koszty związane z eksploatacją administrowanych obiektów.
  10. Prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów dotyczących usług, wynajmu pomieszczeń w budynkach zespołu.
  11. Prowadzi sprawy związane z zakwaterowaniem studentów i innych osób zamieszkujących doraźnie w domach studenckich.
  12. Prowadzi księgi meldunkowe i przyjmuje wpłaty za noclegi, a także opłaty miejscowe i uzdrowiskowe w domach studenckich.
  13. Zapewnia utrzymanie sprawności eksploatacyjnej i wyposażenia domów studenckich.